هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

واحد قهوه وصلحه.................

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
katkot
الاداره
katkot

واحد قهوه وصلحه................. Empty
مُساهمةموضوع: واحد قهوه وصلحه.................   واحد قهوه وصلحه................. Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 01, 2008 3:03 pm

ازيكم يا ناس ياعسل احم احم طبعا انا حبيت اجيب ليكم موضوع كدة يليم المنتدى كله يارب بقى يعجبكم

الموضوع هو قهوه للمنتدى حتقولولى ازاى اقولكم

القهوة دى زى القهوة العاديه اللى فى حياتنا يعنى بتدخل تطلب اى مشروب او اى حاجه تحبها وطبعا بتحصل حورات بين الناس فى القهوة وبتحصل خناقات ومشاكل يعنى حياه تانيه بس حلوة اوى وان شاء الله الموضوع يعجبكم
وعلشان انا اللى عامله الموضوع وسميت القهوه ((قهوة صعيدى دوت نت)) حعزم بقى الكل على حاجه ساقعه وخاصة بيرو بس متاخدوش على كدة ها مش قاعدة على بنك انا
يالا عاوزة اشوف القهوة مليانه بالبشر
https://katkot2010.yoo7.com
hikal

مُساهمةموضوع: رد: واحد قهوه وصلحه.................   واحد قهوه وصلحه................. Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 22, 2008 5:41 pm

سلام عليكم القهوه فاضية خالص وعايز اشرب ومش لاقى حد يجيبلى الحاجة السائعة اللا بتقولوا عليها انتوا بتضحكو ا علينا ولا اية
katkot
الاداره
katkot

مُساهمةموضوع: رد: واحد قهوه وصلحه.................   واحد قهوه وصلحه................. Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 9:39 am

ههههههههههههههههههه شكلها كدا
https://katkot2010.yoo7.com

واحد قهوه وصلحه.................
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-